Szukacie nowych pomysłów i inspiracji marketingowych przydatnych w promocji Waszego ekobiznesu. Zapraszamy na tegoroczną Akademię Biokuriera podczas targów Natura Food w Łodzi.
Program szkolenia:
Budujemy profil ekokonsumenta. Przegląd raportów i analiz dotyczących konsumentów i trendów rynkowych.
Prowadzenie: Karol Przybylak (redaktor naczelny czasopisma Biokurier)
- kim jest konsument ekożywności
- czym pamiętać tworząc ekosklep i budując ekomarkę
- Trendy na ekorynku
Czas trwania: 25 minut + pytania
Czy istniejesz jeżeli nie ma Cię w Google? E-marketing w promocji ekoproduktów
Prowadzenie: Adam Turowiec (prezes zarządu agencji marketingowej I-nnovation, redaktor działu Aktywne Smaki w Biokurierze)
- dlaczego Internet jest nieodzownym medium w działaniach sprzedażowych na rynku eko?
- które kanały internetowe są najważniejsze i jak z nich korzystać
- dlaczego e-marketing to nie tylko reklama? a właściwie: dlaczego to przede wszystkim nie reklama?
- plan działań: jak się do tego zabrać?
Czas trwania: 30 minut + pytania
Pokaż się z najlepszej strony. Marketing wizualny w promocji żywności ekologicznej
Prowadzenie: Aneta Młodzikova (fotograf, redaktorka działu „Kosmetyki naturalne” i bloggerka – storeko.pl )
- POTRZEBA – do czego tęsknimy
- WIZERUNEK- co chcesz przekazać
- NARZĘDZIA jak przyciągnąć uwagę poprzez film i fotografię
- MIEJSCE -gdzie spotykają się ludzie 3.0
- CEL -sprzedaż czy relacja
Czas trwania: 30 minut + pytania
Wyjdź poza ekran. Marketing miejsc – jak wykorzystać go w promocji ekologicznego sklepu, restauracji lub gospodarstwa. Garść porad i inspiracji.
Prowadzenie: dr Piotr Geise (badacz i pasjonat turystyki zwłaszcza kulinarnej)
- Jak połączyć oferty i stworzyć pakiet
- Jak dobrać narzędzia promocji do odpowiedniego klienta
- inspiracje z Niemiec i Austrii
Czas trwania: 30 minut + pytania
Więcej szczegółów i zapisy: www.akademiabiokuriera2016.evenea.pl