Tradycyjna reklama nie musi być jedynym sposobem na promocję Twojej ekofirmy. Interesującą alternatywę stanowi marketing treści (content marketing). Przydaje się on zwłaszcza firmom z branży ekologicznej, dla których wyzwaniem jest nie tylko sprzedaż, ale także edukacja klienta.
Zapraszamy na kolejną Akademię Biokuriera, którą poprowadzą Adam Turowiec (specjalista d.s. marketingu internetowego z I-nnovation) oraz Karol Przybylak (redaktor naczelny i wydawca serwisu biokurier.pl).
Akademia odbędzie się w trakcie Targów Natura Food. Start 3 października o godz. 11. Można się już rejestrować (liczba miejsc ograniczona): Formularz rejestrcyjny: akademiabiokuriera.evenea.pl
Program:
Czym jest content marketing? Dlaczego warto się nim zainteresować? (K. Przybylak)
- definicja
- znaczenie content marketingu
- treść to nie tylko słowa (o ikonografikach, video etc)
- skuteczność content marketingu
- case studies
Bez planu ani rusz. Budujemy strategię content marketingową (A. Turowiec)
- podstawowe elementy strategii
- wyznaczanie celów / odbiorcy / kanały komunikacji (nie tylko online) – puzzle, które musimy dobrze poukładać
- content marketing a automatyzacja i personalizacja marketingu – duży wysiłek, wymierne rezultaty
- content marketing a reklama – dlaczego razem?
Jak Tworzyć interesujące treści? (K. Przybylak)
- dobór tematów i słów kluczowych
- znaczenie tytułów i nagłówków
- nie tylko słowa. Obrazy, ikonografiki, video
- przydatne narzędzia
Niech Cię dostrzegą. Promocja treści w praktyce. Możliwości i dostępne narzędzia (A. Turowiec)
- inspiracje i poszukiwanie
- zbieranie danych i informacji
- organizacja treści i pracy
- tworzenie treści
- dystrybuowanie treści i ich promocja
- monitoring i analiza